Torsdag

Hallå där. Jag har ingen stor lust för att skriva blogg längre faktist. Tyvärr. Men idag var det en lång dag i skolan, trots sovmorgon till halv tio. Vi hade samhällskunskap de två sista timmarna och det är en pina varje gång. Men jag och Paulina var extremt flummiga ett tag så vi var lite fnittriga och det gjorde väl det hela lite roligare. vår lärare är så givmild och ger oss en rast på fem minuter också under den långa lektionen så då sprang vi ner till cafeterian och köpte en chokladboll, jag och Paulina. Det var gott med lite socker sådär på eftermiddan. Idag ska jag plugga geografi och bara tagit det lugnt. Jag har tränat fyra dagar i streck nu. Någon motta får det väl vara!? Haha. Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0