Torsdag

Igår så hade vi mentorstid i ca. en halvtimme sen så drog min mentorsgrupp ner till matsalen och käkade lunch vid halv elva. Sen åkte vi hem till Gabriella efter att de handlat lite godis. Hemma hos Gabriella såg vi filmen "Hair" för att få en liten inblick i hippiens värld, eller vad man ska säga. Hehe. Det var en grymt bra dag, efter filmen åkte jag hem och skulle egentligen ha pluggat, men jag satte mig ute i solen istället med Therese och sen gick jag ner i mitt rum och somnade ett tag. Sen på kvällen drog jag, Kaisa och Sara ut och sprang en timma i spåret i sörskogen. Skönt! Idag så ska vi ha gjort spanskaläxa, men jag glömde alla böcker så jag har inte gjort det heller. Det enda nödvändiga jag gjorde igår var att testa mig i ECDL på skolans hemsida. Jag fick inte så bra reslutat. Det var en del jag fick godkänt på, så det blir till att plugga nu. Kul, nej. Ha en bra torsdag, imorgon ska jag till Chokladfabriken, yeey!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Skit en timma spåret, hur många varv blev det egentligen :OOOO





Mmm choklad (;

2008-09-25 @ 20:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0