Torsdag

Oj, skolan var chill eftersom vi inte hade någon lärarledd lektion den två timmar långa samhällslektionen så.. Eller aa, vi skulle ju jobbat men alla gick ju hem och gör arbetet på den långa håltimman på måndag. När jag kom hem käkade jag mellanmål och sen läste jag  geografiläxan, eller jag läste halva, sen orkade jag inte mer för jag kunde inte hålla ögonen öppna så jag la mig ner och sov i två och en halv timme tills pappa kom och väckte mig och sa att det var mat. Tacos, se där! Gott. Men var lite dåsig.. Haha, trött och fattade ingenting. Men jag är fortfarande trött så jag somnar nog ikväll igen. Haha. Nu ska jag läsa klart geografiläxan. Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0