Tisdag

Idag hade jag infotal för tio personer från klassen. Jag hatar att prata inför grupp så jag var sjukt nervös. Jag pratade om House dance och när jag satte på house musik så kan jag inte stå still längre så jag börjar dansa! Haha, jag kan inte stå still när musiken kommer igång. Vi hade ingen extramatte idag heller så jag slutade kvart i två. I helgen ska jag jobba som servitris(!) på en kompis mammas 40-års fest. Grattis till henne säger jag! I helgen var jag hos mamma och träffade Patrik och Nalle. Trevligt! sen dansade jag i c-gruppen i söndags. Sjukt roligt som vanligt och vi kom längre på dansen. Sen tog jag med mig en slips som Iwa sa att vi skulle, men använde vi någon slips? Nej. Så har det varit varje gång vi skulle ta med något speciellt. Hehe. Anledningen till att jag inte uppdaterat något alls typ är för att jag inte orkar mig blogg längre. Så jävla intressant är inte mitt liv, så det kommer bara några inlägg ibland när jag känner för det nu :)




Det är blandade känslor nu, en nära vän till mig har det sjukt jobbigt just nu, och jag mår inte bra när hon mår dåligt. Hon har det absolut inte lätt nu och jag önskar jag kunde sitta med henne och trösta henne, men hon bor 30 mil i värmland härifrån.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0