Söndag

JAAAAAAA! Idag är det c-gruppen igen. Det var jag ingen förra gången, och gosh vad jag har längtat. Idag ska vi ta med oss en slips, munktröja och en ljusstake (?) det kommer nog bli bra! Vi ska ju dansa med levande ljus..

Igår var jag ute med Jennifer, Filip/Philip !?, Victor, Anders, Linnea och Linda. Haha, ett tag hamnade vi i en raggarvan och dunkade skön raggarmusik med några snubbar jag aldrig sett. Det var nice, haha. Victor var tydligen kusin med någon av dem som satt i vanen så.. Sen hamnade vi i Kästa.. Vi drog till någon "fest" men stannade inte där länge och eftersom sista bussen hade gått så GICK vi hem från flemingsberg. Det tog bara en halvtimma typ. Men vi fick en härlig promenad. Haha. Sen så drog jag och Linnea hem. Jag kom hem vid två ungefär och då ringde jag Patrik, som hade gjort något dumt.. :/ Jag somnade vid tre ungefär och gick upp idag vid tolv. Inte tretton timmars sömn inatt igen inte!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Philip ;)

2008-09-14 @ 17:22:18
Postat av: Jennifer

Hörru! vi glömde kvar Anders i kästa!! XDXD haha Philip hittade honom virra runt där sen ahhahahahahah!!XD

2008-09-14 @ 18:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0