Söndag

Det här börjar bli sjukt jobbigt

Helgen har varit bra.. För bra. Sjukt bra. Jag saknar Patrik, jag saknar Sarah, jag saknar Nalle. Hur ska det här funka? Ibland funderar jag på ett liv i Karlstad... Men, jag kan ju inte lämna alla mina vänner här i Stockholm.. Det är det sista jag vill! Aja, jag vet inte. De blir bra om ett tag. Men mellan mig och Patrik kommer det alltid vara jobbigt.. Har haft tårar i ögonen hela dagen idag och när jag kramade om han idag när jag kom till honom idag gick det inte att hålla dem inne längre. Jag har gråtit inför Patrik.. Pinsamt, men så äre. Jaja. Pratade med min älskade Jennifer igår också. Det är så skönt att jag har henne..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0