Samhällskunskap

Spanskaförhöret gick bra! Bara några småfel på några meningar. Men bara för att det gick bra samlar han inte in dem, så klart! Vi hade en håltimme mellan 10 i 11 och kvart i 1 så vi satte och i cafeterian efter lunchen och snackade och fikade. Mys. Jag läste en tidning, och en artikel om två syskon som led av en svår hudsjukdom.. Då kroppen producerar hud 14 gånger snabbare än den ska, så de såg ut som reptiler typ. De såg jätteläskiga ut. Aja. Sista lektionen hade vi samhällskunskap i två timmar, och alla, ALLA ville därifrån. Till slut slutade vi och jag åkte hem och städade snabbt. Snart är det mat, jag är hungrig!

Jasmine frågade mig om jag ville spela in en låt  med henne.. Hon har två kompisar som brukar spela in egna låtar de gjort så de har allt man behöver för att kunnde göra det. Så när Jasmine blir frisk igen så ska vi spela in en låt! Kul va? JA. Vi ska bara försöka hitta på ett namn vi ska heta nu. Nån som har ett förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0