Onsdag

Idag hade vi studieteknik hela dagen i skolan från halv 11 till tre. Kul! Nej. Fast man antecknade en del och jag lärde mig kanske lite mer om hur man pluggar. Jag är ju extremt dålig på det så jag behövde det här. Efter skolan drog jag och Jasmine in till stan.. Utan Martina.. Och satte oss på café 60 på sveavägen. Sjukt mysigt var det där! Vi satt där i ca. två timmar och käkade mat, drack chailatte och pluggade båda två. DET är ett bra sätt att plugga på så vi bestämde oss för att göra det här oftare. Det var riktigt mysigt :) Imorgon börjar jag halv tio och har spanska. Vi har 40 glosor som vi ska kunna till imorgon, men jag kommer nog inte klara av alla. Jag lärde mig lite mer än hälften idag på caféet. Men, men. Jag gör mitt bästa! Imorgon är det bara en dag kvar tills jag får träffa Patrik också,  jag längtar så mycket.

Kommentarer
Postat av: julia

nämen kan det vara te jag ser på bilden nikita? haha oväntat ;P .. I <3 café 60 btw =)

2008-09-30 @ 16:03:36
URL: http://juliagoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0