Lördag

Jag vill inte att dessa helger ska ta slut. Jag träffade Patrik vid 9 igår och det var helt underbart. Vi somnade vid halv tre typ. Idag vaknade vi vid halv tio och då låg vi i sängen och myste och sen åkte vi hem till mig. Sen åkte han hem vid tre ungefär och då träffade jag Sarah. Vi drog till UNO, ett ungdomsställe här i Karlstad, och det finns en stor danssal där som jag och Sarah ska hyra till nästa gång jag kommer, så då ska vi dansa där! Jag träffade Nalle där också och det var så roligt att träffa honom igen. Han är så rolig, haha! :D Sen vid kvart över sex tog jag bussen till Kristinehamn och nu sitter jag här hemma hos mormor. Imorgon åker vi tillbaka till Karlstad och då ska jag träffa Patrik en stund igen innan jag åker tillbaka till stockholm. Det är mina vänner som får mig att stanna kvar i stockholm nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0