Jonnas änglar

Idag har jag hjälpt till på Jasmines mammas fest för att hon fyllt 40, tillsammans med Jasmine, Mathias och Paulina som hoppade in i sista sekunden (tack och lov) vi fick varsina tröjor att ha på oss och på ryggen stog det  "Jonnas änglar" och så vårat namn också. Jag och Paulina kom dit vid två och började förbereda inför kvällen. Vid sex kom alla gäster och det var full galopp direkt med att fixa fram förrätten. Det var bufée så vi slapp servera alla en i taget. Sjukt god mat var det. Och ost och kex till "efterrätt". Fast det var bara jag och Paulina som åt av det. Haha. Sen senare på kvällen stog vi alla i baren och serverade alla goda drinkar. Det var jätteroligt och det var full fart hela tiden, så nu har jag sjukt ont i fötterna efter att ha stått och gått konstant sen klockan två idag. Men det var det värt! Vi fick 240 kronor var i dricks + att vi ska få pengar av Jasmines mamma som tack för vår hjälpsamhet :) Det var trevligt med alla lite smått onyktra människor också, haha. Jag och Paulina drog hem vid halv ett och jag kom innanför dörren ca. 20 över ett. Skönt att vara hemma igen, men jag skulle inte banga på ännu en kväll som denna :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0